Saturday, May 18, 2013

Panduan Lengkap Teknik Pemasaran Mobile SMS Marketing

Mahukah tahu teknik pemasaran yang paling efektif dan paling menguntungkan untuk meledakkan jualan dan  menguntungkan perniagaan? Caranya iaitu menerusi Kuasa Mobile SMS Marketing terbaru kini bakal didedahkan!

Teknik ini dihasilkan oleh pakar SMS Marketing  daripada Affendi Hussin.Akan membongkar dan pelajari rahsia SMS Marketing untuk perniagaan serta bagaimana untuk menjana pendapatan lumayan. Mengapa pentingnya anda memerlukan satu sistem SMS pintar yang boleh diuruskan secara automatik.

SMS Marketing adalah penyelesaian terbaik dalam menjalankan perniagaan.Dalam perniagaan,selalunya usahawan perlu mempunyai alternatif lain tanpa perlu bergantung kepada internet semata-mata.Jadi SMS Marketing boleh dijalankan tanpa talian internet.Penggunaan SMS Marketing ini berguna kerana kaedah yang memudahkan,mesra pengguna dan kos yang rendah.Contohnya,apa yang perlu dilakukan oleh penjual hanyalah memasang sebuah sistem pintar yang bertindak sebagai marketing exec yang akan bekerja 24 jam sehari.Ini kerana apa yang berlaku kepada kebanyakan usahawan pada hari ini mereka tidak mempunyai satu sistem automatik sebegini dan mereka banyak membazirkan masa dengan bermacam-macam tugas lain seperti membalas SMS pelanggan,bungkus tempahan,semak transaksi,periksa stok dan sebagainya.

Bagi sesiapa yang menjalankan perniagaan,menjana pendapatan menerusi SMS marketing seharusnya dijadikan medium pemasaran paling utama untuk menjana pendapatan.Disebabkan pengguna telefon bimbit mencatatkan penggunaan yang luar biasa ramai dan kadar respon yang amat tinggi.Jadi melalui satu sistem SMS 'underground' ini,teknik akan ditunjukkan cara-cara dimana anda nak mencari serta langkah demi langkah untuk mendapatkannya bersama dengan beberapa tools lain yang diperlukan.


Sekiranya anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut,dapatkan panduan lengkap bernilai RM97 secara percuma.Klik [Stay on This Page] untuk download laporan berharga RM97 secara percuma sekarang! Lakukan pendaftaran yang terletak di bawah  dengan mengisi nama,email dan nombor telefon untuk download(muatturun) percuma dan ikuti langkah seterusnya.Selepas  masukkan nama dan email,sila semak emel anda untuk tujuan pengesahan.InsyaAllah.Dapatkan terus panduan percuma ini ...Semoga dapat menambah ilmu. =)anda boleh dapatkannya di sini http://www.pakarsms.com/hop.php?ref=farhandin

Sekian,terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

I every time used to study paragraph in news papers
but now as I am a user of internet so from now I am using net for content, thanks to web.


my page :: buy cialis online

Anonymous said...

Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
I'll make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll certainly return.


My web page: reportajes de boda