Monday, September 12, 2011

IniAnwarHadi... dia terkenal ke..

Assalamualaikum...masa terus berlalu..dah masuk bulan Syawal.Semoga semua dalam keadaan sihat jasmani dan rohani..hehe.Aku yang rasanya tak sihat kot..huhu..Macam-macam berlaku sekarang..Dunia dah akhir zaman..Macam-macam jenis perangai manusia.nak terkenal,harta,pangkat,macam-macam cara manusia buat..Bersyukurlah dengan apa yang ada, segala nikmat, rezeki yang diberi oleh ALLAH...semua tu sebagai ujian daripada ALLAH.

     Hmmm..AnwarHadi...dengar dia ni seorang yang terkenal di Malaysia..ramai yang minat..betul ke..lagi-lagi perempuan.Cemburu pulak aku rasa.hehe..Tapi aku tak minat dia....kenapa..sebab aku tak minat nak buat macam mana kerana setiap orang mempunyai citarasa yang berbeza..mana boleh paksa-paksa kan..peminat AnwarHadi jangan marah pulak..apa yang aku tahu AnwarHadi ni ada  blog juga..

     Tapi tak sangka ramai betul peminat dia ni.ramai betul undi dia..Lagipun hari tu dia menang banyak anugerah Digi WWWOW Awards 2011.Antaranya Blogger of the Year, Video of the Year and Must Follow Personality.Memang dia hebat dan terkenal kan.Kategori  Blog  pun menang juga..Aku punya la semangat undi blog Ben Ashaari hari-hari,harap-harap la Ben Ashaari yang menang..tapi... dah rezeki AnwarHadi..Walaubagaimanapun blog Ben Ashaari  bagi aku sepatutnya NO1 di malaysia dan patut Ben Ashaari yang menang kategori Blogger of the Year  ..hehe..

     Mula-mula aku tengok AnwarHadi ni dalam video youtube .ketawa jugak aku .kelakar..macam-macam video dia......ada yang kata video dia agak menarik sebab topik yang beliau bincangkan berkaitan dengan apa yang berlaku di sekeliling kita. Setiap video dia mempunyai mesej yang positif.Betul jugak tu...Pandai betul dia cari idea buat macam-macam video..korang boleh tengok video dia dalam youtube..patut ramai betul  peminat...Antara sebab-sebabnya dia terkenal mungkin:

1. Seorang yang fasih English, cara speaking beliau pun mantap
2. video-video yang mempunyai mesej positif dan kelakar
3. comel,hensem.ye ke..ramai perempuan cakap macam tu.
4.ada blog juga.bagi aku blog dia tak hebat macam ben ashaari .ni link blog dia.http://inianwarhadi.com/..                             
5.hanya perlu bercakap sahaja dan buat berbagai-bagai gaya video sudah  terkenal
6.kreatif,mempunyai personaliti unik dan ramai kata dia tidak sombong
    
Ok...cukup dah.sakit kepala aku.sampai sini sahaja entry..memang dulu  ada juga rasa sikit.perasaan...tapi tak baik dengki ni..berdosa......terpaksa aku mengaku AnwarHadi ni memang terkenal.Tapi janganlah jadi riak,lupa diri dan berlagak apabila semakin terkenal.
 
P/S: Perlu kita ingat semuanya kurniaan ALLAH ..dan janganlah takbur dan riak dengan apa yang kita ada kerana itu adalah sifat syaitan.

14 comments:

ekabukanmakcikkau. said...

blog dia bese bese je best lagi blog kau muahaha . tapi video dia best dan dia agak hensengg tapi dun wory aku tak suka dia muahahaa

Amirez said...

selalu gak layan video Anwar Hadi. kelakar tapi bermesej. dia punya speaking pun superb mantap. tapi lagi suka bila dia cakap kedah eheh.

sememangnya dia layak menang award video of the year

logorithm said...

Terus-terang... I sampai sekarang nih belum pernah lagi landing kat blog Anwar Hadi walaupon dah banyak mendengar pasal dia. Nanti lah I ushar...

Umie Nadhirah said...

Jarang layan video dia. aku lebih minat matluthfi90 punya video.

Diya Lolipop said...

xknal pon cpe die ben ashari knallah uhuhhu

Diya Lolipop said...

xknal pon cpe die ben ashari knallah uhuhhu

farhan said...

Diya ..tak kenal ke...rmai ckp dia famous kat malaysia lagi2 video dia dlm youtube

Pak Pis said...

die boleh tahan gak la...tapi aku suke matlufi lagi terbaik

teha said...

aku suke die... hehe

SN said...

follow dia n matlutfi

zue said...

399 http://wideareas.blogspot.com/ aq xreti lah nk komen paan ,,hakak

Anonymous said...

awal yang baik

Husna Hussain said...

slalu gak layan vid anwar hadi..bes!!
dh nasib dia nak tkenal..jgn la dengki
ta baek aw!!

suzie rahman said...

haha 1st time dgr nma die,adk anwar ibrahim ke pon.k nk g blog die nk tgk muvi die.mna taw leh termnat jg ke.kui3