Thursday, November 10, 2011

Alamak!!! Apabila komen keluar tulisan daripada Hotfile.com....




Alamak!!!Apa dah jadi dengan blog aku ni...Kenapa aku komen di blog lain keluar tulisan lain macam ni.Tulisan macam ini yang keluar apabila aku komen di blog lain..
omg look !!!85zl :O - http://www.facebook.com.quickymart.co.uk/photo-za6285.jpeg..sebelum ni bila aku  klik dekat link tu ..terus keluar laman web Hotfile.....virus ke apa  ni.ada orang hantar virus  ke ...masuk bulan november pulak tu jadi perkara ni..Mungkin aku tersalah klik dan membuka apa-apa link download daripada Hotfile.Takpun ada orang hantar virus ..Entahla.Aku dah pening dah ni...Macam mana boleh jadi macam ni pulak apabila komen?

Adoii..nak buat macam mana ni...ada sesiapa yang boleh tolong macam mana nak betulkan balik supaya tak keluar lagi tulisan tu yang rasanya bagi aku macam virus malware kot ..Aku harap sangat pada sesiapa yang dapat membantu aku menyelesaikan masalah ini supaya keadaan kembali elok seperti sediakala.
Sekian,terima kasih.

P/S:Tarikh hari yang dikatakan orang menarik iaitu  11.11.11  jatuh pada hari jumaat iaitu penghulu segala hari.ALLAH MAHA BESAR.Harap-harap blog aku ni pulih seperti keadaan asal.  

6 comments:

blog-tips-kurus said...

bab teknikal ni, minta ampun le. hehe!

cepat pulih ye blog. :-)

amny said...

adui.. xreti la..cuba cari kt google cara nak buang virus ni :)

ekabukanmakcikkau. said...

aku doakan blog kau cempat sembuh . fuhhhhhh !

puanbee said...

adoi tk tahu juga , td tengok komen awak pelik sgt , sy edit lah buang pelik2 tu takut spam atau virus apa2.. tengok sini memang awak pun tk tahu kenapa ye ..

logorithm said...

Hurm... tak reti nak tolong bab nih...

the sun daily said...

try amik link tu n search kt google