Thursday, April 26, 2012

Contest Review dan Promo NotaHati

 
  Klik gambar diatas untuk join...

Hari ini  aku terpanggil untuk menyertai Contest Review dan Promo NotaHati.Pemilik blog NotaHati adalah Ini Acul (Mohd Rasul).

Apa itu Nota Hati? NotaHati adalah sebuah laman blog yang mengetengahkan maklumat mengenai dunia lelaki dan wanita seperti tip penjagaan, penampilan, cinta, fesyen, kerjaya dan sebagainya yang boleh dijadikan rujukan dan diamalkan bersama.Maksud NotaHati adalah coretan hati perasaan manusia diantara satu sama lain.

Baiklah. Apa gambaran yang ada di dalam fikiran anda mengenai blog NotaHati.com ? Apa yang aku nak review adalah gaya penulisannya yang menarik serta diolah dengan kemas disamping kandungan entri didalam artikel ada pelbagai maklumat,tips,memberikan motivasi   dan mempunyai unsur-unsur pengajaran.Disamping itu,template dalam  blog sesuai dengan warna yang dipilih dan tersusun.

Antara artikel yang menarik perhatian aku  adalah kategori motivasi.Contohnya,antara artikel yang aku minat adalah  mengenai Bagaimana menangani tekanan hidup dan kerja dan 5 tips Bagaimana menghadapi realiti alam pekerjaan.Tips yang diberikan  sangat berguna  kepada individu yang bekerja untuk digunakan sebagai persediaan dan langkah positif untuk bergerak kehadapan. Nak bagi cadangan sedikit adalah lagi bagus jika blog NotaHati ada memberi reward kepada pembaca yang selalu datang ke blog.

OK.Cukup sampai ini sahaja.
Jom singgah di blog NotaHati....http://www.notahati.com/

Sekian,terima kasih.


5 comments:

NotaHati said...

singgah sini dari NotaHati. thanks sebab join contest reveiw & promo NotaHati :)

mengenai reward tu insyaAllah akan dibuat pada masa akan datang. buat masa ini NotaHati dalam proses memperkenalkan diri. maklumlah blog baru berusia 26 hari :)

kami target akan buat reward atau contest lain selepas like pada fan page mencecah 10 ribu like.

Unknown said...

waaaaaaaaaaaaaa!! bgus bgus ! :D

Hafiz Abdul Tahir said...

best ni... boleh join...

Cik Puan Muda Umi said...

uish,macam best ni..hehe..gudluck..:)

Anonymous said...

ship hàng đi mỹ
ship hàng mỹ việt
ship hàng mỹ giá rẻ nhất
chuyên ship hàng mỹ
ship hàng mỹ về hà nội
phí ship hàng từ mỹ
ship hàng từ mỹ về hà nội
nhận ship hàng từ mỹ về hà nội
linhperfume ship hàng mỹ
giá ship hàng từ mỹ
ship hàng từ mỹ giá rẻ